WELCOME / SELAMAT DATANG KE BLOG SKPL KENINGAU

Selamat datang dan selamat berkenalan. Terima kasih kerana melawat dan kalau sudi, datanglah lagi.
Welcome to our blog. Thanks for visiting and please come again next time any time...
Alamat kami / Our Address
Sekolah Kebangsaan Patikang Laut, P.O.Box 397, 89008 Keningau, Sabah, East Malaysia. Tel & Fax: 087-336916. email: skpatikanglaut09@gmail.com / Facebook: SK Patikang Laut

Anda pelawat ke / You are visitor #

Website counter

Search / Cari

Sunday, August 28, 2016

Apa khabar warga SKPL..?

1 comment:

Muh. Idsan said...

Assalamualaikum. Saya Muh. Idsan, saya pernah bersekolah di SKPL, kini saya tinggal di Indonesia, tepatnya di Kota Batam, sekiranya ada yang melihat komentar saya ini, harap hubungi saya, terutama cikgu yang pernah ajari saya menari dulu, saya pun bermalam di rumah beliau. Saya dulu masuk ke SKPL tahun 1999 sehabis sekolah di tabika kemas, sampai 2003 kalau tidak salah, baru balik lagi ke Indonesia. Besar harapan saya cikgu bisa hubungi saya di WhatsApp 0821-9545-7249